Τ’ ακούσαμε στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ, της Πόπης Τσαπανίδου προχθές την Πέμπτη, δημοσιεύθηκε και σε τοπική Εφημερίδα, της οποίας, ο συνάδελφος εκδότης υπεραμύνθηκε της νομιμότητας, της φυσικότητας του φαινομένου και της προοδευτικότητας του Δημάρχου του...

Γάμος Ομοφυλοφίλων Εν τη νήσω Τήλω


Παράνομη και αήθης πράξη του Δημάρχου


Τ’ ακούσαμε στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ, της Πόπης Τσαπανίδου προχθές την Πέμπτη, δημοσιεύθηκε και σε τοπική Εφημερίδα, της οποίας, ο συνάδελφος εκδότης υπεραμύνθηκε της νομιμότητας, της φυσικότητας του φαινομένου και της προοδευτικότητας του Δημάρχου του.

Γάμος εν τη νήσω Τήλω και η δοτική, όχι επειδή μας έπιασε η νοσταλγία, αλλά γιατί παραπέμπει στον γάμο τον «εν Κανά της Γαλιλαίας».

Δεν μ’ ενδιαφέρει το θρησκευτικό μέρος, αδιαφορώ για τις γενετήσιες επιλογές καθενός.

Δικαίωμά του!

Το κοινωνικό πρωτίστως, αλλά και το οικονομικό μ’ απασχολεί και η ορθολογικότητα και η ουσιαστική νομιμότητα του φαινομένου.

Η αποκλειστική ομοφυλοφιλία είναι φυσική παρέκκλιση και για τούτο ως παρέκκλιση, ως απόκλιση, ως ξεστράτημα από τη φυσική τάξη και ως τέτοια είναι κατανοητή, επιβάλλεται η ανοχή της κοινωνίας και η αποδοχή της ως φυσικού (ενίοτε και κοινωνικού) φαινομένου παρέκκλισης.

Φυσική παρέκκλιση είναι η εκτός «φυσικής τάξης» κατάσταση.

Στη φυσική τάξη η συνεύρεση γίνεται μεταξύ αρσενικού και θηλυκού με σκοπό την αναπαραγωγή και τη διατήρηση του είδους. Η ηδονή είναι το επίχρισμα του… κινίνου. Μπορεί να γλύφετε όσα χάπια κινίνου θέλετε χωρίς να λάβετε το φάρμακο και χωρίς να πάθετε τίποτα, γιατί απλούστατα δεν έχετε καταπιεί το κινίνο. Έχετε ευχαριστηθεί τη… ζάχαρη.

Όταν λοιπόν η συνεύρεση δεν λαμβάνει χώρα μεταξύ αρσενικού και θηλυκού, τότε έχουμε εκτροπή από τη φυσική τάξη.


Τι λέει ο Νόμος

Εκτός από τους φυσικούς νόμους όμως, έχουμε και τους κοινωνικούς, που σε πολλά θέματα, όπως βεβαίως και του γάμου, παίρνει τη μορφή του θετού δικαίου. Τι λένε λοιπόν οι… συνδικαλιστές υπέρμαχοι της ομοφυλόφιλης νόμιμης γαμικής συμβίωσης;

«Πουθενά ο νόμος δεν λέει ότι ο γάμος πρέπει να γίνεται μεταξύ ανδρών και γυναικών». Το σχετικό για το γάμο άρθρο (1350) του Αστικού Κώδικα (Α.Κ.) λέει: «… Για τη σύναψη γάμου απαιτείται συμφωνία των μελλονύμφων…» αρκεί να έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας τους κλπ.

Κοιτάξτε τώρα που υπάρχει η άγνοια, αν δεν υπάρχει πονηριά.

Αυτός ο Α.Κ. είναι ο νέος (κατ’ επιταγή του συντάγματος του 1975) χάριν της επιβεβλημένης ισότητας των δύο φύλλων και άλλων τινών προκειμένου να εναρμονιστούμε με βασικές αρχές του Ευρωπαϊκού δικαίου.

Το αντίστοιχο άρθρο του προσαρμοσθέντος Α.Κώδικα –πάλι το άρθρο 1350 – έλεγε: «Προς σύναψιν γάμου απαιτείται να έχει συμπεπληρωμένον ο ανήρ το δέκατον όγδοον έτος, η δε γυνή το δέκατο τέταρτον…» Εδώ δηλαδή γίνεται σαφής μνεία ανδρός και γυναικός απλώς για την αντιδιαστολή της απαραίτητης ηλικίας, ενώ στο νέο Α.Κ. παρελήφθη ως αυτονόητο αφού και για τους δύο μελλόνυμφους απαιτείται η ίδια ηλικία. Αν ήθελε ο νόμος μετά την τροποποίηση, να καταργήσει την διαφορετικότητα των φύλλων όφειλε να το λέει ρητά.

Οι αλλαγές στο ισχύον δίκαιο δεν περνάνε στη ζούλα!


Ο Δήμαρχος θα παρανομήσει

Ο Δήμαρχος της Τήλου, λοιπόν, που, κατά δήλωση κάποιου Συμβούλου του νομίζω, και του Δημοσιογράφου, είναι σύγχρονος άνθρωπος, αν πραγματοποιήσει πολιτικό γάμο δύο ανθρώπων του ίδιου φύλλου, θα παρανομήσει.

Το μόνο που θα πετύχει είναι η Τήλος ν’ αναπτυχθεί τουριστικά με τη συρροή ζευγαριών ομοφυλοφίλων.

Για το θέμα είμαστε ανοιχτοί και θα επανέλθουμε. Κλείνω με μια στροφή δημοτικού (λαϊκού δηλαδή) τραγουδιού.

«Όμορφο που’ ναι τ’ όμορφο, πέντε φορές και δέκα

Κι απ’ όλα τ’ ομορφότερο, ο άνδρας με τη γυναίκα».

 


Αφήστε σχόλιο...

Προτεινόμενο Video

Επισκέπτες σε σύνδεση

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 320 επισκέπτες και κανένα μέλος